日本直送海鮮 居酒屋風味浜燒

by FLOWSPACE.HK

食欲之秋,特別掛念日本的肥美海鮮!其中特別是燒烤!將新鮮海產放在炭爐上燒,光是想像也流口水!

最近記者嘗過一間不錯的浜燒水產店——「南瀛水產」!店內海鮮均由日本直送,可這兒品嘗到日本的原汁原味,加上每張枱前的小型烤爐,點完海鮮,專人幫忙燒熟,坐定定就有好西食,令人有置身日本的感覺。

另外,店家不止浜燒,還有刺身、壽司、壽喜鍋及一系列日本清酒特飲,鍾意日本飲食的朋友一定大滿足!

晚市人山人海,插針都插唔入。
看著海鮮慢慢烤熟,令人不禁流晒口水!
燒好啦!好想立即開動!

除此之外,記者大愛南瀛水產的日式裝潢,日式掛布、木板牆、日本紙遮、字畫…. 猶如大型的居酒屋感覺!

好久沒去日本,看到滿天花板都是彩傘,心情好激動!
蟹味噌甲羅燒 HK$156

浜燒必食的蟹味噌甲羅燒!甲羅即係蟹蓋,上面加了味噌、松葉蟹膏及松葉蟹肉,再混和鵪鶉蛋燒烤,燒完即食,香氣撲鼻、入口甘香,超級正!

沙白 HK$48

除了甲羅燒,店內還有室津蠔、帆立貝、活鮑魚等,今次選了清酒煮沙白,甘甘苦苦,令沙白肉味道更鮮美,不錯。

牛肉蕎麥麵 HK$78

半生熟牛肉夠嫩滑,蕎麥麵彈牙,唔夠飽,打底這款最啱!

雲丹蟹肉卷 HK$228
雲丹蟹肉卷 HK$228

入口先會係口感滑溜creamy的海膽,之後是蟹肉壽司卷,個人覺得這款飯卷只屬正常水平,蟹肉太搶味,對比下試不出海膽的鮮甜味。

蕃茄沙律 HK$78

酸酸甜甜,柚子醋味道惹味,相當開胃。

什錦天婦羅盛合 HK$198

天婦羅炸皮幾薄,酥脆得來夠乾身,吃完不會一咀油。

唐揚炸雞 HK$68

這款炸漿硬了點,感覺有點似煎堆仔般,口感不太好!例是咬開後,雞肉挺鮮甜。

真鯛刺身 HK$238

真鯛肉質好鮮甜彈牙,加少少酸汁食用,很美味!

青蘋果乳酸 HK$68

這款清清甜甜,不甜不膩,小朋友應該會很喜歡。

白桃燒酎 HK$68

我較愛白桃燒酌,對比乳酸特飲,它沒那麼甜,清新為主,配海鮮食一流!

P. S. 「浜」字即係「濱」,濱燒意思即係喺岸邊即捕即燒海鮮,喻意新鮮度爆燈嘅海鮮燒烤。

南瀛水產

地址:尖沙咀金馬倫道5號太興廣場5樓

Leave a Comment

Related Posts 相關資訊