置富Malls X Lulu豬 | 4大日式打卡場景 結伴成豚拜年

by FLOWSPACE.HK
4大和風新年打卡場景現身置富Malls,仲可以同可愛餐肉精靈Lulu豬打卡!
和風新年打卡場景現身置富Malls,仲可以同可愛餐肉精靈Lulu豬打卡!

2021年辛丑年轉眼來臨,下下主打十二生肖咁悶,有見及此,今年置富Malls就別樹一幟,聯乘人氣卡通Lulu The Piggy,呈獻「瀛春冧豬旅行豚」主題布置!屆時,Lulu豬將以一身圓渾趣緻嘅身影,現身馬鞍山廣場、+WOO嘉湖、紅磡置富都會及沙田置富第一城,仲會以港人鄉下「日本」為題,打造多個場景,獻上祝福之餘,都可撫慰大家渴望旅遊嘅心。

Lulu豬和風新年打卡場景

溫泉風呂場景,呈上暖笠笠新年。
紅磡置富都會有LuLu豬溫泉風呂場景,呈上暖笠笠新年。

新年當然要領個好彩頭,Lulu豬先到馬鞍山廣場嘅「招財結緣神社」,祈求新一年財運、桃花兩得意;再到+WOO嘉湖,富士山下嘅高雅日式家居,在暖桌前體驗「豚圓HOMECATION」;而在紅磡置富都會嘅「紅豆甜湯甜蜜旅館」前, Lulu豬們泡着紅豆甜湯,名副其間變了甜蜜冧冧豬;至於「新春放閃花火會」,則將日本嘅花火祭氣氛移植到沙田置富第一城,Lulu豬開心的抱着象徵富貴嘅錦鯉,一起魚躍龍門,祝願大家新年百尺竿頭,更進一步!

+WOO嘉湖以日式家居為題,可以邊食好西,邊賞「富士山」靚景。
+WOO嘉湖以日式家居為題,可以邊食好西,邊賞「富士山」靚景。
日本新年必有嘅花火大會場景,可以喺沙田置富第一城見到!
日本新年必有嘅花火大會場景,可以喺沙田置富第一城見到!

超得意 Lulu 豬放閃餐肉罐利是封

「Lulu 豬放閃餐肉罐利是封」以金屬效果營造餐肉罐效果,Lulu 豬Cosplay 象徵財運嘅招財貓,祝願各位天天置富;另一款則是泡在紅豆年糕湯中,寓意甜甜蜜蜜。
「Lulu 豬放閃餐肉罐利是封」以金屬效果營造餐肉罐效果,Lulu 豬Cosplay 象徵財運嘅招財貓,祝願各位天天置富;另一款則是泡在紅豆年糕湯中,寓意甜甜蜜蜜。

新年點少得派精美利是?置富 Malls今年仲設計咗兩款「Lulu豬放閃餐肉罐利是封」!兩款利是封均以Lulu豬最具標誌性嘅設計—午餐肉罐作主題,商場特意選用金屬色面嘅紙品,營造餐肉罐嘅感覺,設計配上日式賀年素材,帶來富趣味又不失質感嘅利是封:金色餐肉罐意味「招財進寶」,Lulu豬穿上了招財貓嘅服裝並舉起肥短嘅招財小手,可愛得連財神都派Like!背後印有迷你Lulu達摩,除了許願以外,也有財源廣進的寓意;另一款「甜甜蜜蜜」,Lulu豬乍看似在泡溫泉,原來他正悠閒地泡在紅豆年糕湯中,利是封背面是正在呆呆地打年糕嘅Lulu豬,他還打出一隻Lulu豬形年糕呢,黏黏甜甜嘅賀年甜點,完全表達出戀人間的甜蜜纏綿!用上燙金處理嘅祝福語及彩帶,閃令令嘅效果讓利是封的多添新年喜慶氣氛!不論是派發或收到這兩款利是封,都能感受到財運跟桃花運滿滿嘅閃亮祝福!

【詳情】

置富 Malls「Lulu豬放閃餐肉罐利是封
日期:2021年1月23日起
換領方法:Fortune + 會員凡於置富Malls以下指定單一商場*內任何2間不同商戶累積消費滿HK$600,即可換領一套兩款「Lulu豬放閃餐肉罐利是封」。
Website:http://www.fortunemalls.com.hk/en

Leave a Comment

Related Posts 相關資訊